Over de Heldere Jurist

Visie

Ik geloof in de spirit van partijen die met elkaar in zee willen gaan. En die samenwerking hoeft echt niet te eindigen na een eenmalige opdracht. Want als jouw klant heel tevreden is, keert die bij een volgende vraag bij jou terug.
Essentieel in deze relatie is een heldere vertrouwensband. Misverstanden kunnen die band schaden met als gevolg dat jouw klant naar een ander gaat. Deze vertrouwensband krijg je door ‘heldere’ overeenkomsten en algemene voorwaarden te gebruiken.
Ik heb hiervoor een eigen werkwijze ontwikkeld: ‘helder methodiek’. Met deze methodiek lever ik niet alleen leesbare documenten op met korte begrijpelijke zinnen. Jij en je klanten zullen zich in de teksten herkennen. Het zijn persoonlijke waarde(n)documenten geworden die het onderling vertrouwen zullen versterken.

Ondernemerschap

Wat ik het leukste vind aan het ondernemerschap, is dat veel klanten steeds weer bij mij terugkeren. Onze samenwerking groeit en wordt daardoor steeds breder. Ik koester het vertrouwen in deze samenwerking en geniet ervan mijn klanten te zien groeien. Zelf gebruik ik natuurlijk ook de helder methodiek. Door wat mijn klanten me teruggeven, merk ik dat de helder methodiek werkt in de praktijk.

Maar wie is de Heldere Jurist nou?

wie-ben-ik-foto-350Ik hoor vaak dat ik toegankelijk ben, goed kan luisteren en onverwachte vragen kan stellen. Door mijn empathie kan ik me goed verplaatsen in mijn klanten en weet ik de juiste snaar te raken. Maar soms houdt dat ook in dat ik vragen stel die je nou net NIET wilt horen. Ik schroom dus niet om je uit te dagen. Maar wel op zo’n manier dat je er beter van wordt.
Ik ben een verwoed lezer, soms lees ik wel 3 boeken tegelijk. Ik let daarbij op het taalgebruik en de structuur van het verhaal. In mijn werk vind ik het heerlijk om daarmee bezig te zijn. Ik hou ervan om met mijn klanten een focus en structuur aan te brengen. Dit helpt je om hoogwaardige diensten te ontwikkelen en te groeien.
Tot slot: mijn slechtste eigenschap? Volgens mijn dochters ben ik een verschrikkelijke slaapkop. Ik vind opstaan het lastigste moment van de dag. Bel mij dus vooral niet om 8 uur ’s morgens.

Gratis video-training
Zelf Algemene Voorwaarden Schrijven!

Lees over de verwerking van persoonsgegevens het Privacy Statement bij Contact

Bedankt voor je inschrijving!